niedziela, 3 lipca 2011

Działka


Dziś 3 lipiec. W grafiku cztery dni wolne zaplanowane wcześniej na jakiś krótki wakacyjny wyjazd. Pogoda pod psem. Od wczoraj pada i zimno. Miałam jechać na działkę do taty. Jeszcze wczoraj rano byłam dobrej myśli. Plecak po części spakowany a tu leje. Mam przeczucie że to najzimniejsze dni tego lata. Następna okazja na wyjazd dopiero w sierpniu w czasie urlopu. Mam nadzieję że wtedy pogoda dopisze. Działka jest w Szczutkowie blisko jeziora. Trochę lasu, trochę pól. Jeżdżę tam z Łodzi pociągiem do małego przystanku Wiktorowo.



Jezioro w Szczutkowie jest dość czyste ale ma tylko małe kąpielisko dla turystów. Latem bywa tłoczno. Zazdroszczę tym którzy umiejąc pływać pływają gdzie chcą. Ja muszę mieć grunt pod nogami. Jezioro jest największą atrakcją pobytu na działce. Sama działka jest mało ciekawa i dość prowizoryczna. Na dłuższą metę męczy szczególnie w upał. Szkoda mi jednak dzisiejszego wyjazdy. Miałam nadzieję na oderwanie się trochę od codzienności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz