piątek, 1 lipca 2011

Początek

Zastanawiam się co da mi pisanie tego bloga. Mam potrzebę kontaktu z ludźmi. Mam potrzebę dzielenia się przemyśleniami i spostrzeżeniami. Odczuwam brak prawdziwych przyjaciół jak i zwykłych znajomych z którymi można porozmawiać lub wybrać się na wycieczkę. Wierzę że są osoby które warto poznać tylko ciężko do nich dotrzeć. Ale trzeba próbować różnymi sposobami. Odkryję tu pewnie trochę siebie ale nie ma się czego wstydzić.
Napiszę coś o sobie na początek. Jestem rozwódką po czterdziestce. Mam dwoje dorosłych dzieci. Mieszkamy razem z moją mamą. Sama jestem od 15stu lat i właściwie dobrze daję sobie radę. Żyjemy bardzo skromnie ale co roku gdzieś wyjeżdżam i nie wyobrażam sobie lata bez takiej przyjemności.
Właściwie powinnam cieszyć się z tego co jest, ale...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz